Dag 6 Kamakura

9 juni 2017 - Kamakura, Japan

Vandaag beetje uitgeslapen werden pas om 10 uur wakker. Het ziet er iets beter uit wat het weer betreft. De zee ligt al vol met surfers. Dus snel douchen en korte broeken aan. We gaan naar een strandtent bij ons hotel beneden aan de heuvel. Hier lekker buiten ontbijten en tijdje gezeten. Ik nog wel even stuk door de zee gelopen (Arjen is druk bezig met werk). 13.00 uur terug naar hotel, Arjen moet dingen voor werk regelen. We wilden daar naar het zwembad, maar is helaas nog niet open. Dan maar even wachten om zo het treintje te pakken naar Hase. Alles geregeld, dus we kunnen. In Hase naar de tempel gelopen Hase dera. Prachtig pad omhoog met allemaal hortensia's, dit is echt het seizoen ervoor. Mooie tempel met weer een speciale Buddha (met 11 koppen). En een grot met muurtekeningen, allemaal mysterieus, maar heel mooi en bijzonder. Inmiddels 4 uur, dus nog wel naar de Great Buddha, moeten we toch weer even zien. Daar tijdje gebleven en foto's gemaakt daarna met het treintje naar hotel om even om te kleden. Weer met treintje mee nu naar Enshina beach. Daar rondgelopen en een leuk restaurant ingegaan, Aloha table. Lekker gegeten en leuke zaak. Met treintje weer terug en half 11 weer in hotel. Laatste nachtje Kamakura, morgen reizen we verder, slaap lekker!