Dag 9 Okayama

12 juni 2017 - Okayama, Japan

Maandag morgen in Okayama. Arjen is om 8 uur gaan ontbijten, hij moet vandaag naar de werf. Ik nog even blijven liggen en om half 10 in mn uppie naar het ontbijt. Nog even terug naar de kamer en even voor elven gaan uitchecken. Ik ga nu de stad maar in... Eerst even lans de tourist information voor een plattegrond. Die wezen me op een mooie tuin, met het trammetje kon je erheen. Dat dus maar gedaan. In de tuin gewandeld en tijd bij de vijver met Koi karpers gezeten. Veel foto's gemaakt en s'middags op een bankje in de zon tijd zitten lezen. Heerlijk rustig Nog een ijsje gegeten en na drieën eruit gelopen. Terug naar het hotel ook maar gaan lopen, was goed te doen. Bij het hotel weer andere kamer gekregen ernaast 1417. Arjen was er nog niet, kwam pas om 5 uur. Dus even naar het thuisfront gebeld en geappt. Om 18..0 uur was het diner voor de gasten die morgen ook bij de doopceremonie zijn. Op de 3e verdieping in het hotel was er een buffet. Lekker gegeten en om half 9 nog met een klein groepje naar de bar op de 19e verdieping voor een afzakkertje. Voor tienen weer naar de kamer voor onze laatste nacht Okayama, morgen is de doop⚓️⛴.