Dag 4 Van Tokyo naar Kamakura

7 juni 2017 - Tokyo, Japan

We hebben weer prima geslapen, 9 uur pas wakker. Vandaag gaan we inpakken en verder reizen naar Kamakura. Om half11 uitgecheckt en met de taxi naar Tokyo station. Daar eerst bij de Starbucks een ontbijtje genomen. Daarna treinkaartjes gekocht voor naar Kamakura. De trein ging om 12.08 uur. Dus nu op dat immens grote station tussen al die mensen het goede spoor vinden... Maar ook dat is weer gelukt, dus we zitten gelukkig op tijd in de goede trein op weg naar Kamakura. Een klein uurtje rijdt die erover en we hadden gelukkig snel een zitplaats. Rond 13.00 uur dus op Kamakura station. Daar bij toeristen info gevraagd bij welk station we moeten uitstappen voor ons hotel. We gaan met het "boemeltreintje" daar naar toe. We moeten bij halte 9 uitstappen (gelukkig staat er heel veel met nummers aangegeven, die Japanse namen blijven lastig). Daar vandaan klein stukje lopen naar ons hotel "Kamakura Prince", met mooi uitzicht op zee. We konden na het inchecken gelijk maar onze kamer, spullen neergezet, en even wat gedronken op onze kamer en genoten van het uitzicht vanuit de grote ramen Rond 3 uur stuk gaan lopen langs de kust en nog weer 2 haltes met het treintje verder gegaan. Hier kom je weer bij een klein kust plaatsje, waar veel wordt gesurfed. Daar beetje rond gelopen, zo jammer dat de zon niet schijnt!